Toimitusehdot

Maksutavat

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

.

Lasku ainoastaan yritysasiakkaille, joilla on voimassa oleva y-tunnus.

Laskulla

Lähetämme tilauksen mukana laskun, jonka eräpäivä on 7 päivää siitä kun tilaus on lähetetty. Täytettyänne tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että tarkistamme luottotietonne. Toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan (asiakkaan) väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksamattomasta laskusta lähetämme huomautuksen, josta peritään huomautusmaksu. 

Laskulla palvelun ehdot
- Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
- Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
- Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Tuotteet lähetetään samana tai seuraavan arkipäivän aikana. Tuotteet lähetetään kirjeenä ja postin toimitusaika on 2-5 arkipäivää.

Toimituskulut


Myyntialue
 
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. 

Toimitusaika
 
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 15.00 tehdyt tilaukset) tai seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.

Viallisen tuotteen palautus
Huomioithan, että magneettiripset ovat hygieniatuote ja tuotteella ei ole palautusoikeutta. Jos olet epävarma tuotteesta, kysy neuvoa asiakaspalvelustamme. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@consultlady.fi, tai puhelimella numerosta 09-872 56 78. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Tilauksen peruuttaminen 

Mikäli tilaus on jo postitettu, sitä ei voida peruuttaa. Jos otat tilauksen jälkeen yhteyttä välittömästi myyjään ennen klo. 15 ja puhelimitse p. 09 872 5678, on peruuttaminen vielä mahdollista. 

Noutamattomat tilaukset 

Posti säilyttää paketteja 7 päivää, huomioithan tämän tilausta tehdessäsi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@consultlady.fi,
- Puhelimella numerosta 09-872 56 78